مشاوران پاسخ مي دهند-نيم سال دوم

دبیرستانی-کنکوری

محل تبلیغ شما تهران گراف


مشاوران پاسخ مي دهند-نيم سال دوم

ا موضوع: علمي ,,



اکنون بهترين زمان براي استفاده از تجربيات شخصي است

 نيم‌سال دوم فرصتي عالي براي رقابت با خود و زماني مناسب براي اجراي تمام برنامه‌هاست. اگر مطالب نيم‌سال اول را به هر دليلي به اتمام نرسانده‌ايد نگران نباشيد. نيمه‌ي دوم سال را هدفمندتر از قبل آغاز کنيد. در اين نيمه، برنامه‌ريزي دقيق‌تري انجام دهيد تا به نتيجه‌ي دلخواهتان برسيد.

از اولين آزمون تا امروز به شناخت بهتري از خود رسيده‌ايد و خوب مي‌دانيد که براي رسيدن به نتيجه‌ي مطلوب، اجرا کردن چه نوع برنامه‌اي براي شما مناسب‌تر و راحت‌تر است.

چند پيشنهاد براي اين‌که در اين نيمه، راه را راحت‌تر طي کنيد:

- دفتر برنامه‌‌ريزي‌تان را دقيق‌تر از قبل پر کنيد. مروري بر صفحه‌ي 182 دفتر برنامه‌ريزي داشته باشيد و براي ساعت مطالعه‌ي خود در نيم‌سال دوم، هدف‌گذاري کنيد که مي‌خواهيد براي هر درس چند ساعت مطالعه کرده و چند ساعت تست کار کنيد. هم‌چنين تعيين کنيد مي‌خواهيد ساعت مطالعه‌ي هفتگي خود را به تدريج به چه ساعتي برسانيد.

- خلاصه‌نويسي و حاشيه‌نويسي را فراموش نکنيد. برخي سؤالات و نکات دشوار را وارد جعبه‌ي لايتنر کنيد تا در طول هفته چندين بار مرور شوند.

- حافظه‌ي تصويري خود را تقويت کنيد: در حين درس خواندن به صفحه‌ي کتاب درسي بيش‌تر دقت کنيد و تصوير نمودارها را به ذهن بسپاريد. اين روش براي يادآوري نکات فراموش‌شده بسيار مفيد است.

- کتاب دوسالانه را فراموش نکنيد. بعد از مطالعه‌ي هر فصل، سؤالات دوسالانه‌ي همان مبحث را کار کنيد. سؤالاتي را که پاسخ کوتاه دارند در فاصله‌ي 1 يا 2 روز از خودتان آزمون بگيريد تا متوجه شويد که تمام مطالب را خوب ياد گرفته‌ايد يا خير.

- اگر کنکوري هستيد کتاب‌هاي آبي را فراموش نکنيد. بهترين منبع براي آشنايي با نمونه‌سؤالات کنکور، تمرين سؤالات آزمون‌هاي گذشته است. تمام سؤالات کنکورهاي سراسري و آزاد سال‌هاي گذشته در کتاب آبي جمع‌آوري شده است.

- پس از هر آزمون، دفترچه‌ي آن را دقيق بررسي کنيد و نکته‌ي سؤالاتي را که اشتباه پاسخ داده‌ايد وارد کتاب خودآموز کنيد تا مباحثي را که به اشتباه ياد گرفته‌ايد کامل کنيد و در آزمون‌هاي بعدي و کنکور اصلي دوباره آن‌ها را تکرار نکنيد



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2167

تاریخ انتشار: یک شنبه 8 بهمن 1391 ساعت: 12:36

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دبیرستانی-کنکوری)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف